Aktualności

Wróć
Jesteś tutaj: Przedszkole Miejskie > Aktualności > Uncategorized > Zwiedzanie Portu Lotniczego Lublin

Zwiedzanie Portu Lotniczego Lublin

Dnia 17.04. 2019 r. zorganizowaliśmy wycieczkę autokarową na lotnisko dla dzieci z grupy III i IV. Podczas wycieczki dzieci zobaczyły start i lądowanie samolotu, zwiedziliśmy terminal, halę przylotów i odlotów, zobaczyliśmy, gdzie ważymy i nadajemy bagaż, co możemy w nim zabrać, porozmawialiśmy z pracownikami Portu Lotniczego i zrobiliśmy objazd wokół całego terenu lotniska. Ponadto dzieci zapoznały się z aplikacją, która pozwala na obserwację samolotów nad całym światem. Pokazaliśmy dzieciom lotnisko od praktycznej strony, by w przyszłości same mogły poprowadzić rodziców za rękę podczas podróży lotniczej. Podczas zwiedzania portu lotniczego towarzyszył nam przewodnik, pasjonat lotnictwa, który podawał dzieciom najciekawsze informacje o lotnisku, połączeniach, statystyki i historię Portu Lotniczego. W oczekiwaniu na lądowanie samolotu odwiedziliśmy schronisko dla zwierząt, które znajduje się w pobliżu lotniska. Dzieci zawiozły zebraną przez wszystkie przedszkolaki karmę dla zwierząt i mogły nakarmić psy i koty przebywające w schronisku. Wycieczka dostarczyła dzieciom wiele wspaniałych przeżyć i dużo radości.